Då har kräksjukan hittat hit!

Både Andreas och Adrian som är dåliga. Men Adrian har inte brhövt kräkas utan gjorde i blöjan(halva sig själv) tidigt på morgonen. Så var bara att ställa honom i duschen 5.20 på morgonen. Så då gjorde vi morgon här hemma.

Jag och Adrian har bäddat ner oss i soffan och ligger här och ser på tv. Jag vaknade 4 av Andreas och har vart vaken sen dess. Håller nu tummarna hårt för att jag ska klara mig.

Känns riktigt tråkigt och typiskt att det just är till min lediga helg (ännu en gång) som sjukdommarna hittar hit. Men bara att gilla läget även om jag är lite bitter. Men är ledig en vecka vid jul sen, något att se fram emot i alla fall.



Kommentarer
Malin

Neeej, så tråkigt!! :-( usch, jag hoppas vi slipper! Krya på er!

2010-12-04 @ 09:36:34
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0