Måndag och sista veckan

Då var det måndag igen men nu är det men sista jobbvecka innan mammaledigheten sen är helt slut. Känns riktigt skönt att vet att det bara är en vecka kvar innan jag och min älskade familj har semester i två veckor. Sen börjar vardagen för Andreas, dagis i höst för Adrian och sen jobb för mig i oktober. Så den här sista tiden ska jag sen njuta av innan allt drar igång. Kommer nog bli en intensiv höst.

Men bara för att man vet att det är sista veckan så blir det inte lättare för det att komma upp på morgonen. Hjälp så trött jag var imorse. Men nu är jag färdig och känner att kroppen börjar vakna till.

Efter jobbet idag ska vi träffa Nadja+familj och det ser vi fram emot då det var ett bra tag sen vi sågs sist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0