Vad ska man ha på sig?

Onsdagen lider nu mot sitt slut och vi rundar av kvällen här hemma med ett glas vin. Mycket mysigt. Adrian sover och jag pratar med fina Jasemin på MSN. Saknar henne mycket och tycker det är jätte tråkigt att hon inte kan vara med på fredag. Men många andra av våra vänner kommer och det ska bli så kul. 

Jag var på familjeträff hemma hos Malin och Moa. Efter det så gick jag en promenad med Nadja och Angelina och barnen sov så vi passade på att ta oss en promenad på stan. Nadja hjälpte mig att kolla efter lite kläder jag skulle kunna ha på mig på fredag. Men fy så jobbigt kräsen jag är ibland. haha. Ska fundera lite och sen ner en tur till imorgon. Annars kanske man ska ringa Mikaela och fråga om hon har någe snyggt att låna ut för en kväll? ;) hihi. Jaja vi får se hur det blir men jag har absolut INGA kläder i min garderob, mycket lustigt...

Nu ska vi fortsätta njuta kvällen här hemma, hoppas ni gör det samma!





Kommentarer
Nadja

Jag röstar för tunikan på vila :)

2010-04-07 @ 20:52:19
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0