Tisdag

God morgon. Vi har vart uppe sen strax efter 7 här hemma och nu sover Adrian igen. Jag har passat på att göra mig i ordning och nu sitter jag i soffan och väntar in våra bästa år. Adrian sover i precis rättan tid för att hinna ser det :P Som mammaledig blir man lätt beroende av olika serier, men oker erkänner att jag alltid vart smått beroende av våra bästa år. haha. Minns ni när Marlena var besatt av djävulen, haha herre gud vilken serie igentligen.

Det blir nog en promenad för att hälsa på mitt jobb, ska även ringa mamma och se om man ska svänga förbi hennes jobb då också.

Andreas slutar tidigt idag så efter "jobbet" ska han träna. Så vi har honom för oss själva hela eftermiddan och kvällen. Det tycker både jag och Adrian om. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0