Nu är kvällen här

NU ska jag njuta kvällen. Adrian sover sen 19.40 och jag har donat här hemma. Disken är diskad, toaletterna städade, ögonbrynen plockade och naglarna målade. Nu ska jag skriva upp lite om Adrians matvanor så mamma har det imorgon(haha fånig jag är). Men känns mycket bättre för mig att veta så hans matrutiner följs. Men nu känner jag mig lugn inför imorgon och kan se fram emot kvällen. Ska bli så roligt att fest tillsammans med Andreas och våra vänner. Det var inte igår det. Så ska unna mig den här kvällen och njuta!

Imorgon är det fullt upp hela dagen. 10 imorgon kommer hyresgärstföreningen och vår fastighetsägare och ska kolla på skadorna som blev i vintras. Sen tänkte jag passa på att duscha när Adrian sover vid lunch. Sen springer vi ner på stan(trött på stan nu) för att hämta ut mig jacka som är färdigtvättad då. Sen efter det hem till mamma för att boa in Adrian. Andreas är hemma vid 17 så då kommer han med Adrians saker sen åker vi hem för att göra oss i ordning. Sen kommer gästerna vid 19. Så fullt upp hela dagen men det blir nog bra i alla fall. Nej nu ska jag som sagt njuta kvällen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0