Lite bilder från dagen

Då var det kväll och jag är trött, förstår inte att jag är så otroligt trött varje kväll. Men det är fullt upp hela dagarna. Vi tog oss en promenad ut till mamma idag där vi var ute och lekte en liten stund på tomten. Adrian tycker det är så spännande ute när han får sitta och utforsta gräs, grus och allt som finns att utforska. Sen fixade jag och emma i ordning lite chokladpudding som vi mumsade på. :) Mys stunder med syster det tycker vi om då det inte blir lika många nu när man har Adrian att hålla koll på.

Imorgon får vi se vad vi ska hitta på men är det promenadväder så kanske vi tar en promenad till mitt jobb. Var länge sen jag var där och hälsade på nu. Är kul att komma dit ibland och höra vad som händer och hur det är med alla. :) Om det inte blir imorgon så tar vi nog oss dit snart i alla fall.





 



Kommentarer
Malin

Så härligt med stor tomt! Det vill jag också ha! :-)

2010-04-19 @ 20:44:14
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0