Tidig morgon

Det fick bli en tidig morgon för mig, Adrian och Max ;) Men jag känner mig inge trött så det känns ju skönt. Adrian sov så duktigt inatt och han vaknade bara 2 ggr. Man kan ju hoppas på att det fortsätter så :) Jag la över honom till vår säng nu på morgonen men han vill inte somna om. Han vara bara dunder mysig och låg och pratade med mig massor :) Så då gav vi upp så pappa fick fortsätta att sova.

Idag är det lördag och hela familjen är hemma, vi får se vad vi hittar på idag. Vi ska nog ut till tuna park en sväng och lämna tillbaka babymonitorn då den är tokig. När Adrian börjar låta så reagerar den och ger signal på en gång men sen så slutar den inte fast han är tyst. Så ibland kan den så och brusa jätte länge, slutar bara om man går och stänger av babyenheten. Jag har inte uppfattat att de ska fungera så i alla fall?

Hoppas ni får en fin lördag. Nu ska jag ta mig lite te och värma mig :)

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0