Ny utvecklingsfas?

Jag har mina aningar om att Adrian är på väg in i en ny utvecklingsfas. Han är nu 17 veckor och han har alltid legat lite före i de andra faserna oxå tycker jag. För nu i 2 dagar så är han inte alls nöjd länge när han får ligga själv i babygymmet eller sitta i babysittern. Inte heller fungerar det länge att låta honom ligga på täcket och titta på när jag lagar mat eller donar hemma och det brukar vara en favorit för honom att se vad jag gör. Han pratar heller inte lika mycket som han brukar göra tycker jag. Jaja, vi får se man vet ju aldrig med de små. Så fort man har en ruting på vardagen som fungerar så är det någonting som kommer imellan, tycker att dessa utvecklingsfaser kommer så himla tätt. När den ena är slut så börjar den andra känns det som nästan. haha. Men det är tur att han är nöjd och glad när han är hos mig eller Andreas i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0