Morgon lur.

God morgon! Adrian sover en lite n lur och jag har sminkat mig och diskat. Vi ska möta upp min mormor vid 11.30 så ska vi ner på stan. Ska dels hämta ut Adrians smycke som blivit stämplat, sist när jag skulle hämta det så hade det blivit världens repa i det så får hoppas att det ser fint ut nu i alla fall. Sen ikväll ska vi åka och fira Adrians farbror som fyller 15 år. Så lite planer idag oxå, alltid skönt att ha någonting att göra om dagarna även om det bara är någonting litet.

Nu ska jag vika undan lite tvätt under tiden han sover!

PUSS


Kommentarer
Malin

Precis, man ska göra som man själv känner är bra :) Då blir det oftast rätt!

2009-09-09 @ 13:27:19
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Jag har alltid tappat mycket hår, men nu är det faktiskt lite mer än vanligt. Lite läskigt när man står i duschen och man får massor i händerna.. =/



Haha, tur att vi har pratglada barn ;)

2009-09-09 @ 13:58:51
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0