Lek med vänner

Jag och Adrian har haft en jätte mysig dag tillsammans. Vi var iväg på playdate och det var lika trevligt som vanligt. Så kul att se hur de små utvecklas och att de är så nyfikna på varandra. Efter träffen så gick jag och Adrian på en promenad ute i det fina höstvädret. Nu sover min lilla älskling och jag och min stora älskling myser i soffan.

 

 
1. Adrian och Moa.
2. Angelina, Adrian och Moa.


Hedda och Adrian.


Tror att Adrians utvecklingsperiod är över nu i alla fall. För nu är han så nöjd och glad hela tiden. Han har nu även efter denna period då lärt sig att rulla från rygg till mage och sen nu så håller han på att testa sin röst. Han kommer upp till riktigt höga toner ibland, haha. Men det är skönt att ännu en period är över så nu är det bara att njuta av tiden innan nästa utveckling.

Nu snart så blir det idol och glass, har ju redan fuskat en gång idag så kan lika gärna fortsätta. haha ;)

 



Kommentarer
Malin

Så söta bilder :)

2009-09-30 @ 22:45:00
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Angelina är svartis, hon tycker Adrian håller för många andra tjejer i handen ;-)



Hon sa till mig igår att hon skulle fråga Adrian om dom skulle kila stadigt skrattar

2009-10-01 @ 12:13:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0