Ett trött inlägg

Då var denna dag snart slut och jag är riktigt trött så ska snart gå och lägga mig. Har vart en lugn och mysig dag min pappa kom förbi och sa hej då han igår kom hem från Ungern. Sen så kom min mormor hit och fikade paj som jag gjorde igår.

Imorgon ska vi till BVC då det är babymassage där och ska även väga och mäta Adrian, ska bli riktigt spännande att se vad min lilla knubbis väger nu :) Ska även bli kul med babymassagen, får hoppas att Adrian gillar det. Men han brukar få en liten snabbmassage hemma varje kväll efter badet och det brukar han tycka om.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite på tv. Adrian borde vakna för mat snart..

Sov gott mina vänner

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0