Duktiga Adrian

Idag sov jag och Adrian till 8.30, var jätte länge sen han sov så länge. Vid 5.30 vaknade han och låga och pratade i sin säng för fullt. Jag flyttade in honom till oss och efter en stund sov han gott. Det är så mysigt att sova tillsammans ibland.

Jag vet inte hur jag ska göra med lillbusen då han sover i sin säng. Har han sin kudde så vänder han sig på sidan på en gång och så tar han kudden och myser med mot ansiktet, men det ser så läskigt ut och vill inteatt han ska sova med kudden mot ansiktet. När jag inatt tog bort kudden så varje gång jag gick in och hämtade honom för mat så låg han på tvären i sängen.... Som att han letat efter sin kudde, han har snuttefilt och nalle men det är inte riktigt lika intressant. Hur ska man göra för att han inte ska vakna på tvären i sängen? Tokunge, haha.

Nu ska Adrian ha mat och sen blir det frukost för mig.

Ha en happy fredag, det ska vi ha :) Andreas slutar redan klockan 12, underbart och sen i eftermiddag kommer min vän Karro över och hälsar på.

PUSS


Kommentarer
Nadja

Angelina kan oxå göra så, just nu så ligger hon med ansiktet nästan helt nerborrat i kudden..jag har kollat på henne flera ggr när hon gjort så och hon verkar ha de bra hehe. Är lite oroligt ibland men kan inte göra så mkt, hon vänder på sig när hon inte vill ligga så mer så jag är inte så orolig.



2009-09-25 @ 11:08:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Jag brukar rulla ihop en handduk och lägga runt Moa. Jag är rädd för att hon ska rulla över på mage när hon sover.. hon har ju inte lärt sig att rulla tillbaka till ryggen än. Hon gillar också att gosa med sin kudde sådär, men med handduken runt både kudden och henne så kan hon inte ;)

2009-09-25 @ 12:25:20
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Haha, eller hur? Gud så skönt det skulle vara att bara få ligga där och mysa :)



Vill du dela med dig av ananaspajreceptet förresten? Den var rackarns god! ;) Kram

2009-09-25 @ 13:47:03
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Jag har ju inte börjat med några piller än, har inte ens fått min mens än trots att jag inte ammar? haha =) vet inte vad jag ska ha för skydd sen, är så himla rädd för att gå upp i vikt och få dålig hy.... vill inte! Är mkt bättre i humöret nu när jag inte äter några hormoner märket jag.

2009-09-25 @ 15:56:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0