Adrian

Det finns inga ord i världen som någonsin kan förklara min kärlek till dig.
Jag vill inte missa en sekund av ditt liv.
Jag vill vara med och se varje litet framsteg i livet du gör.
Jag vill vara med och få höra varje skratt och få se varje leende.
Få pussa din panna och känna din underbara doft. Det finns ingenting som doftar så underbart som du gör.
Jag kan i evighet bara titta på dig för du är så otroligt vacker.
Att just jag får vara din mamma gör mig så lycklig, så stolt.
Att få se dig växa upp känns så otroligt stort och häftigt.
Min älskade son jag ska för alltid älska dig med hela mitt hjärta.
Jag och din pappa kommer för alltid finnas här för dig med all vår kärlek.


Tänk så liten du var♥



Kommentarer
Miiah

åh vilken söt liten plutt =)

2009-09-26 @ 10:51:25
URL: http://miijauh.devote.se/
Malin

Så fint du skrivit! Det är verkligen villkorslös kärlek! :)

2009-09-26 @ 12:56:18
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0