Tidig morgon

Det blev en tidig morgon idag igen men det blev även en kort myskväll för mig igår, man tycker att jag borde känna mig pigg. Men det gör jag inte... Somnade efter halva filmen igår (strax efter 20!) haha och vaknade när Adrian ville ha mat vid 22. Han har bökat endel vid varje måltid, tror att det är magen som får arbeta lite mer med ersättningen som jag ger på kvällen. Men nu har jag i alla fall en pigg och pratglad liten kille som leker, kan man bli annat än pigg och lycklig utav det? Känner att jag kanske sovit FÖR länge inatt, är inte på toppen humör just nu. Får hoppas det blir bättre när man piggnat till lite.

Idag ska jag och Adrian till pappa, men att ta en promenad ut dit känns som att man kan skippa då regnet öser ner. Hoppas ni får en toppen söndag!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0