JOBBIG natt

Adrian har sovit jätte oroligt hela natten. Har vaknat varannan timme hela natten, på pricken varannan timme! Hur lyckas han? haha. 2 ggr har han vänt över sig till mage under natten och då sen vaknat att han inte vill ligga så. Men det var så gulligt när jag skulle lägga mig så låg han på mage såg jag, hämtade då Andreas för att visa vår tok. Vi stod då och småfnissade lite åt honom och rätt som det är så lyfter han upp huvudet och tittar jätte förvånat på oss. haha. Nu på morgonen bad jag Andreas ta upp honom så jag kunde få somna om en stund, Andreas börjar jobba vid 11 många dagar och då får han sova. OCH han sover eller får i alla fall ligga kvar i sängen hela nätterna. Men när han ska gå upp med honom så tar det så himla lång tid så japp här sitter jag för jag inte kunde somna om. Blir lite irri när Adrian vaknar så tar jag upp honom snabbt så Andreas inte ska vakna till... Men men.

Idag ska vi iväg och Adrian ska få spruta. Så får se hur den här natten kommer att bli då... Nu har jag fått gnälla av mig lite i alla fall. Andreas är uppe han med, han vågar nog inte gå och lägga sig som jag sa att han skulle göra. haha. Så nu håller han på och plockar in disken. :P

Ha en bra dag alla!

PUSS


Kommentarer
heli

Ush för såna nätter.. Alva hade en tuff natt med innan de va dags för sprutan. Två dagar efter det va de tufft med. Bara hoppas att lill killen er slipper känna något av sprutan han fått

2009-10-22 @ 19:43:13
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0