Fredagsmys med toppen sällskap

Vi har haft en super trevlig kväll här hemma. Adrian var svår att få att somna men till slut gjorde han det i alla fall. Djupt sover han då också för vi har kanske inte varit så jätte försiktiga med ljudnivån! Har pratat, skrattat och kollat på idol med trevligt sällskap. Tror även att jag blivit lite smått kär i Eddie! ;)

Nu är jag super trött men väntar på att min lilla skrutt ska vakna för mat, han brukar vakna nu ungefär. Så ska sätta mig i soffan och se på reprisen av big brother! haha Men tycker att de kan skippa den här sesongen..

Gäsp, vaknar han inte snart så kryper jag nog ner i sängen i alla fall..

PUSS och god natt!


Kommentarer
Kristin

Nu är du tillagd på min länklista..

2009-10-17 @ 00:40:08
URL: http://mouziee.blogg.se/
Anonym

fin blogg, kommentera min om du har tid :D

2009-10-17 @ 10:43:00
URL: http://ppffkk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0