Feber

Adrian sover nu gott i sin säng. Han fick feber nu på kvällen och ville inte alls somna in. Men efter lite febernedsättande ochmys i soffan så somnade han gott i alla fall. Vi får se hur natten blir räknar med inte alls för många timmars sömn i alla fall. Jag är helt slut efter natten så kommer bli tidigt i sängen för mig.

Idag på BVC så pratade vi lite om att han vissa nätter äter så ofta. Jag önskar att han ville ta flaskan på kvällen med ersättning så han håller sig mättare längre. Men det gör han ju inte, blir bara jätte arg och ledsen. Men tänkte om han mår bra imorgon trilskas med flaskan. Sen så är han dålig på att äta om dagarna, han är för nyfiken om vad som, händer omkrig. Han äter lite och snabbt sen om han tex. hör Andreas säga något släpper han bröstet och tittar efter ljudet och efter det så vill han inte fortsätta äta. Kan också vara för att han då äter dåligt om dagarna som han nu vill äta mer om kvällarna. Kommer i alla fall försöka vila upp mig och sen ta några dagar då jag trilskas med honom med flaskan. Önska mig lycka till med det sen! haha

Nu fortsätta kvällen i soffan innan jag lägger mig.

God Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0