Ensamma hemma

Andreas gick nyss ner en sväng på stan för att ta en fika med en vän. Jag och Adrian håller oss inne och det ska nog hinnas med både lek och gos. Många härliga Adrian skratt ska jag nog få fram också, de gör mig så varm i hjärtat.

Jag och Andreas var iväg förut bara vi två, det är så konsigt när man är ensam. haha. Man är inte alls van med det längre. Men det hade i alla fall gått jätte bra för Adrian med farmor och bonus farfar, de hade gått ner på stan så Adrian och även och Andreas fick fina presenter. :) Vi handlade även lite till Adrian när vi var iväg blev en grön zackosäck(tror de heter så) från jysk och en lite större mjukistraktor. Vi skulle köpt en gå-stol men den vi ville ha var slut och det skulle dröja innan de fick in fler så ska kolla runt lite på nätet om jag kan hitta någon.


Först var den lite läskig att sitta i, men sen så var det kuligt :)

Zackosäcken kommer bli en härlig färgklick i rummet. Imorgon får vi tapeten och då åker den upp. Ska bli så skönt att få i ordning där inne. Riktigt fint blir det också ni ska allt få se när det är klart sen. :)

Nej nu blir det bustime!


Kommentarer
Malin

Skönt att få lite tid med varandra. Det ska vi få på fredag, då ska vi ha barnvakt (min mamma) för första gången! Vi ska till Arnes chef på middag, så det ska bli kul att komma ut lite :)

2009-10-27 @ 17:14:17
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Det är sant.. jag vet iofs inte om Moa tar flaskan om min mamma erbjuder henne den. Men jag hoppas ju såklart på det! :)

2009-10-27 @ 19:52:12
URL: http://chainsawy.blogg.se/
heli

charmig bild

2009-10-28 @ 19:54:03
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0