1 oktober en riktigt mysmorgon

Tänk att det redan är första oktober, helt otroligt. Man känner det i luften att höstkylan är här, men tycker det är mysigt med hösten om den inte regnar bort. Adrian vaknade redan 6.30 och när Andreas vaknade 7 så tog han honom så jag fick dra mig i sängen tills han skulle åka till jobbet. Jag och Adrian har sedan dess myst av morgonen tillsammans och efter en stund somnade han i min famn♥ Jag njöt av hans närhet, värme och doft. Det är så otroligt mysigt att se sitt barn sova, det finns inget som ger än mer ro. Nu ligger han i sin säng och jag ska äta frukost. Dagen tänker vi spendera hemma, måste bara städa på toaletterna. Sen blir det kanske ut på en frisk promenad.

Njut av hösten nu

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0