Lite framtids planer kanske?

Den här dagen har bara rusat förbi. Vi har hunnit med en hel del och det är så skönt att ha rent och snyggt här hemma. Man mår så bra då, okej sällan som vi har jätte stökigt men alltid skönt med ny städat i alla fall. Vi åkte en sväng till jysk, plantagen och tuna park men hittade inte alls det som jag är ute efter. Är ute efter 3 större julkulor som jag vll ha i köksfönstret då det såg så tomt ut där förra året. Så bara att söka vidare.
Jag älskar julpynt men är ganska kräsen om hur jag vill ha det, vet precis i huvudet hur jag vill ha det men kan inte hitta det. Så har nu börjat fundera på att börja designa julpynt! haha. Bara det att jag inte kan måla för 5öre och skulle då behöva kunna tankeöverföra mina bilder i huvudet och det är lite svårt... Sen så är det lite problem med att jag då kommer tjäna pengar kanske 2 månader om året. Så det tankarna får stanna som just drömmar ;)


Nu på kvällen så har vi bara tagit det lungt med kvällsbad, mys och en grötvägrande Adrian. haha. Vet inte varför men 2 kvällar i rad så har han inte ätit mycket gröt alls. Så imorgon blir det att handla ny gröt och hoppas att det går ner lite lättare. Skrutten sover sen strax innan 19, vi gick in och la oss i sängen och såg på tv och efter en liten stund kurrade han ihop sig in till mig och somnade. Så mysigt de stunderna. :) Nu så ska jag snart bädda ner mig i sängen och se på paradise hotel som börjar 22.

Bjuder på lite bilder från dagen 


Adrian körde på hiphop stilen idag


Adrian får mååånga pussar av oss varje dag :)


Så man kan se ut när man inte vill äta gröten men mamma vill att man ska!

God natt♥



Kommentarer
Nadja

Låter som en mysig dag! =) Önskar ibland att Angelina skulle ha regelbundna kvällstider, i helgen somnade hon 19,00 (första gången!) ibland 20,00 och idag 22,30..gah! Ändå är de samma rutiner varje dag här hemma hehe



Du ang värktabletter så blev jag osäker med voltaren + amning, men jag åt diclofenak när jag fött Angelina och då ammade jag och de ska vara samma sak.

2009-11-23 @ 23:15:06
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Denice- Hampus mamma

En gröt som Hampus älskar är mild fullkornsgröt med päron äpple och hallon, den är lite mer mättande också. Den innehåller småsmå bitar av hallon och den har varit en hit sen vi prövade. Brukar variera gröten rätt mkt är hemma så han inte tröttnar så vi har nog prövat alla som finns :)

2009-11-24 @ 11:17:29
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0