Äntilgen fredag!

God morgon, var en jobbig natt igen men jag fick i alla fall sova ut. Nu mår jag bra och känner inte av sprutan, eller jag har fortfarande ont i armen man annars mår jag bra. Skönt att det inte höll i sig så länge i alla fall.

Idag är det fredag, älskar fredagar. Även om vi är hemma hela veckorna så blir det lite extra mys då i alla fall. :)


Hörde på nyheterna nu idag att de tänkter börja vaccinera barn mellan 6 månader och 3 år också. Eftersom de inte blivit några värre biverkningar än på oss vuxna, sen så är det de som drabbas hårdast utav influensan. Ni som har barn i den åldern hur kommer ni göra med vaccineringen av era små?



Kommentarer
Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Okej, Ja det är bara bra med oss:) vart förskylda nu ett tag men nu är det äntligen helt bra igen.

Jätte svårt det där med vaccineringen, Jag har inte kommit fram till om jag själv ens ska göra det ännu, men för Liam´s skull så vill jag men å andra sidan vill jag inte vara någon försökskanin o de vet ju knappt vad de sprutar i en för nått, vad som kan hända osv, Så det blir ännu svårare om de börjar pratas om att vaccinera barnen, man vill ju såklar skydda de men vem vet att allt går bra om man tar vaccinet ? Ingen .

2009-11-06 @ 10:23:38
URL: http://jenny016.blogg.se/
Malin

Jag såg nyss på nyheterna att man kan vaccinera de små snart, och gud vilket huvudbry jag fick! Ska man, ska man inte? Jag vaccinerar mig för Moas skull, och visst vore det ju bra om hon också kunde vaccineras. I Norge har de ju vaccinerat från 6 månader ett tag, och resultaten visar ju att biverkningarna inte är jobbiga för dem. Men det vet man ju inte om man kan lita på.

Hmm, jag har ingen aning, men jag tror nog att vi vaccinerar lillan.

2009-11-06 @ 22:36:14
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0