Sista kvällen med vännerna med bebis i magen!

Nu slutar älsking snart jobbet, ska bli skönt att få hem honom :) Han tycker att det är skönt att han jobbar nu i helgen för att dagarna går snabbare för honom. Men jag hade nog haft honom hemma om jag fick välja!

Ikväll blir det eurovisionsmys med vänner! Ska bli toppen även om kära Jasemin inte kommer, dålig planering att bli sjuk nu tycker jag! :P Innan de kommer så ska jag och älskling mysa med god mat, tacos blir det. gott gott!

Hoppas ni får en fin kväll!

PUSS


Kommentarer
Jenny ¤ Liam´s mamma

Det ligger bara några meter från lägenheten vi har nu =) Så vi blir kvar i stenby ett tag till. Blir lätt att flytta iallafall, haha. Jo Hus är nått man hellre vill ha, det får komma med tiden sen :)

2009-05-16 @ 23:22:31
URL: http://jenny016.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0