Nu är kvällen här!

Äntligen! Men jag kommer nog inte gå och lägga mig på ett tag i alla fall. Vi kollar på déja vú på fyran just nu men känner att jag är sådär inne i filmen. Vi gick iväg och åt på kina ikväll i alla fall och det var skönt att gå ut och äta tillsammans en sista gång nu innan bebis :)

Jag känner mig fortfarande väldigt lugn, tror att jag kommer bli nervös sen när jag ska sova. Vi får se hur många timmars sömn man kommer att få.

Men gud vad jag längtar efter att få se och få hålla vår bebis!



Kommentarer
Malin

Hihi, det är så en annan är nervös istället :)

Skönt att du håller dig lugn, det är så underbart när man får upp sitt lilla mirakel på magen!



Nu håller jag alla tummar för att allt går superbra imorgon!



KRAM på dig!

2009-05-17 @ 21:47:00
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Karolina

Skönt att du inte är nervös, det kommer gå fint imorgon! Massa kramar till er!

2009-05-17 @ 22:07:55
URL: http://iiina87.blogg.se/
Lisa

Hoppas det går bra imorn och lycka till gumman, ni kommer få världens sötaste lillkille =)=)kramar

2009-05-17 @ 22:11:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0