Lite upp och ner!

Har vart en bra dag trots mitt svajiga humör idag, Andreas har fått passa sig lite ;) haha. Men som gravid måste man få ha dagar som man inte alltid är på topp hela tiden! Vi har vart en sväng på tuna park och stan, köpte 2 pyjamaser till bebbis och ett par mysbyxor till mig. Kommer nog att bli att annvända mysbyxor och leggins tiden efter snittet.

Sen så installerade Andreas bilbarnstolen idag, så den har vi åkt runt med idag :) Så mysigt att förbereda allt till bebis! Tråkigt att man är färdig nu... :P

Sen så åkte vi till Mikaela och firade henne lite och fikade. Var trevligt. Efter att vi åkt hem med Andreas farmor så ville inte jag åka hem :P Var så skönt att åka runt i bilen så vi åkte utt till Sundbyholm där vi åkte och kollade på Sigurdsristningen. Man måste ju vara lite historisk ibland!

 



Nu så sitter vi här hemma och kollar på grannfejden, så roligt tycker jag!

Hoppas ni haft en toppen dag!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0