Babyproffsen & Grillat

Nu är vi hemma igen efter en härlig kväll hos Andreas mamma och Stefan, det bjöds på grillat och det var så himla gott! Kollade på talang lite och hade det trevligt. Sen så fick vi även en fyll i bok där man ska fylla i om bebis första år.

Vi var även en sväng på babyproffsen och köpte en en liten spelande björn att hänga i vagnen. Köpte även bröstvärmare så att man inte får någon ond bröststockning eller sådär. Lika bra att vara på den säkra sidan :)

Nu ska vi bara slappa lite framför tv´n, men är det bara jag som tycker att det är skräp på tv på helgerna! Men nått ska man nog kunna fördröja tiden med!

Sov gott!

PUSS


Kommentarer
Jenny ¤ Liam´s mamma

Jag håller med ! Det är bara skit på tv, så missade jag talang också tråkigt nog, de är ju lite kul iallafall då det inte finns nått annat :)





Shiit, Nu måste du vara nervös,glad, fundersam ja allt ! Nästan så att jag är det:P hehe, Tänk att ni har eran bebis framför er om bara två dagar :D



Stort lycka till ! :)

2009-05-16 @ 00:38:36
URL: http://jenny016.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0