09-03-31

Härlig morgon idag. Fick sova till 9.15 minns inte när jag sov så länge sist. När vi vaknat låg vi i sängen och liten busade runt i magen och hade hicka som vanligt. Sen så fick jag några sammandragningar eller jag tror det är förvärkar, för magen blir stenhård och så moler det lite som mensvärk. Förut har jag kanske haft en eller två men nu var det ett par stycken efter varandra. Sen så ser magen så himla rolig ut när man får en sammandragning.

Har även hunnit med att fixa med disken och plocka in den rena tvätten, så nu är det dax för mig att göra mig i ordning. Vad jag har tänkt fördriva tiden med idag är en promenad ute i vårsolen och sen kanske dammsuga om jag orkar, annars tar jag det en annan dag.

Hoppas ni får en härlig tisdag

PUSS



Kommentarer
Nadja

Ja de låter som en förvärk, bra att livmodern tränar! =))



Jag ska oxå ut en sväng i solen snart, ska bli så skööönt!



Blev ingen glass igår, maken min kom inte hem först 18.30 och då skulle vi äta...får nog ta de till helgen eftersom min andre hälft har så mkt att göra på jobbet nu så han lär ju inte vara hemma tidigare direkt hehe

2009-03-31 @ 12:15:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Jacque

Joo tack, maten var jättegod och superlätt att göra.. Du får ta det lite lungt vännen, du är ju ledig nu :p Puss o kram

2009-03-31 @ 14:15:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0