09-03-14

God morgon! Nu sitter jag vid vårt nya skrivbord och skriver :) Det blev det från IEKA och det passar perfekt här i sovrummet så jag är super nöjd. Nu ska vi bara lyckas hitta en stol till oxå, så länge får en köksstol duga. Får spara runt lite mer efter stol då vi inte vill ha någon datastol till så får se om vi hittar någon som vi tycker passar snart.

Igår var en jätte mysig dag, vi var först hos pappa och fikade. Efter det åkte vi till IKEA och strosade runt där blev lite handlat i alla fall. Vi kom i alla fall hem med skrivbordet, lakan till spjälsängen, madrasskydd till spjälsängen, lamap och lite ljus och sådär.  Sen efter IKEA åkte vi till underbara hem, jysk och em för att se om vi hittade någon stol men det gjorde vi ju inte. Sen åkte vi hem och Andreas byggde ihop skrivbordet och jag låg i sängen och tittade på då jag kände mig trötter. Sen kom Jasemin och Nille över och vi spelade buzz och giutar hero, var jätte trevligt :)

Nu idag så blir det ganska lungt har donat lite här hemma nu på morgonen och nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Sen får vi se vad man ska hitta på.

 
Sovrummet med nya skrivbordet. Sen under snetaket till höger kommer spjälsängen att stå sen :)



 


Jag och magen igår i vecka 29+3

Hoppas ni får en härlig lördag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0