Mysa inne väder

Vilket ruskigt väder det är ute idag, så idag håller jag och Adrian oss inne. Andreas jobbar den här helgen så jag och Adrian har det mysigt tillsammans. Igår gick vi över till Adrians mormor och var där hela dagen, så mysigt så. :) Idag så ska Adrians morfar komma över och fika.

Adrian har börjat le mer och mer nu, imorse var har världens gladaste lilla kille såg det ut som. Så otroligt häftigt att se honom utvecklas. Han har så otroligt svårt att komma till ro nu om dagarna och vill bara vara med och se allting. Jätte kul och mysigt, men sen på kvällen så blir han övertrött istället. Men igår kväll så somnade han klockan 21 vilket var jätte skönt och jag känner mig riktigt utvilad. Nu ligger min älskling och sover i soffan, skönt då kanske han inte blir så övertrött ikväll.

Nu ska jag oxå lägga mig i soffan en sväng innan morfar kommer. Så skönt när Adrian sover en stund och man hinner fixa här hemma + att man själv hinner vila lite. :)



Kommentarer
Fia

det var skönt att jobba, men lite jobbigt också.. men har ju blivit förslappad när man varit hemma ;) Ja visst var är det ni bor? vi kanske inte bor så långt ifrån varandra? Kram

2009-06-14 @ 13:59:26
URL: http://sagacarolina.blogg.se/
Malin

okej, möllstorp kanske? eller saxnäs? :)

2009-06-14 @ 19:55:21
URL: http://apriiil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0