Härliga lördag

Hallå mina vänner. Idag är Andreas ledig och det är så skönt att ha honom hemma. Jag har haft tid att duscha, sminka mig, stryka, fixa håret och äta frukost. Vilket lyx såhär på morgonen. :) Andreas var så snäll nu på morgonen och tog vår lilla Adrian så jag fick sova. Nu väntar vi på att Adrian ska vakna så jag kan mata honom och så vi kan ta oss ut sen. Ska se på alla glada studenter, den här dagen får en att längta tillbaka till sin egen student. Vilken dag det var! Vi har köpt hörselskydd åt Adrian då endel spelar så ruskigt hög musik på flaken. Så blir spännande att se hur han reagerar på dem. haha!


En lite trött mamma på nationaldagen!

Hoppas ni får en fin dag så får vi hoppas att regnet håller sig borta för studenterna.


Kommentarer
Malin

Skönt att minifomen hjälper :) Vi använder den vi också. Tror dock mest att Moas missnöje mest beror på att hon är just missnöjd. Tycker det är lite svårt att tolka ibland, men man lär sig väl allt eftersom.

2009-06-06 @ 15:28:35
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0