Ensamma hemma

Igår började Andreas att jobba och det känns lite tråkigt. Jag och Adrian var iväg hela dagen var hos Adrians mormor. Hon jobbade under dagen men Emma och gammelmormor var där. Så mysigt nu när de flyttat till huset. Andreas kom och hämtade oss på kvällen när han slutat jobbet.

Natten har vart bra men Adrian är i en period då han inte vill sova själv. Så fort jag lägger ner honom så vaknar han och vill upp i famnen igen. Mammas älskling♥ Men vet inte hur man ska få saker gjort här hemma bara, men det löser sig.

Idag så har vi hembesök oxå, så Andreas skulle komma hem på lunchen så han kan vara med på det oxå. Sen kommer nog jag och Adrian bara mysa här hemma då vädret är tråkigt.


Adrian med sin mormor igår.

Igår så blev Adrian 2 veckor. Helt otroligt vad dagarna rusar iväg.


Kommentarer
Malin

Bärsele rekommenderar jag varmt! Moa är också extremt mammig och vill vara nära/bli buren hela tiden! Med selen får man armarna fria och lite gjort samtidigt som bebis bara hänger med :)

2009-06-02 @ 14:39:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Fia

åh vad fina de är ;) du kan hälsa din mamma att jag har haft henne som hemkunskapslärare och svenskalärare på djurgårn ;) Puss

2009-06-07 @ 22:59:29
URL: http://sagacarolina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0