Det vackraste jag vet

Det vackraste jag vet är att se dig när du sover.
Här råder stilla frid, och jag glömmer både rum & tid.
Du ligger här brevid, och jag känner hur du andas.
Att älskas utav dig, är det vackraste för mig.



Jag är så otroligt lycklig som har mina fina killar i mitt liv. Kan inte förstå att hjärtat kan bära på så mycket kärlek. Att vi skapat ett liv tillsammans, en liten och så perfekt människa är så ofattbart. Så stort. Att bara ligga brevid honom och se honom andas så djupa små andetag, känna hans underbara doft, se honom börja vakna till. När han öppnar sina mörka blå ögon mot än och gäspar stort (kan inte förstå att den lilla munnen kan gäspa så otroligt stort), håller sin han hårt om mitt lilla finger då känner man att livet inte kan bli bättre♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0