Så älskade

Mina två underbara killar ligger och sover gott men jag kan inte sova. Ligger bara och tänker på allt mellan himmel och jord. Satt nyss och kollade på lite bilder på magen, nu saknar jag den lite. Men är så otroligt glad att vi har vår helt underbara och friska lilla Adrian hos oss. Det är så otroligt stort att få vara just hans mamma, han är mitt allt. Jag trodde inte det var möjligt att bära på så mycket kärlek som jag gör för honom. Jag skulle göra ALLT för honom.

Det är så otroligt häftigt att vara med honom och se honom utvecklas och växa. När han somnar mot mitt bröst och man kan pussa och lukta på hans lilla huvud är bland de bästa jag vet. Eller när man pratar med honom och han svarar en med världens största smile. Mitt hjärta blir så varmt♥

 
Kan inte riktigt förstå att magen var så stor och inte heller att vår lilla son låg där inne.
Är det inte otroligt att man kan bära på ett litet liv som sen kommer ut och är så perfekt?

Jag är så otroligt glad över hur mitt liv ser ut och Andreas gör mig så trygg. Älskar honom och han är en så underbart fin pappa, den bästa pappan för våran son. Jag hoppas att Adrian får många av Andreas egenskaper, för vilken fin människa Adrian kommer bli då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0