En helt toppen fika med sötis bebisar!

Nu är jag och Adrian hemma efter en toppen fika hos malin, Moa och Arne. Där var även Nadja, Noak och deras lilla Angelina. Var jätte trevligt, ååh vad jag tycker att det är kul och skönt att träffa andra med små bebisar. Sköt att man funnit några nya vänner som då har bebisar eftersom jag är det första att skaffa barn bland mina vänner. Sen så bjöds det på en jätte god paj. Adrian har vart snäll men vill som vanligt inte ligga själv allt för mycket. Just nu ligger han i babygymmet och gymmar så jag har hunnit sätta på både tvätt och diskmaskin. Så tänkte jag börja lite smått med maten nu medans han underhåller sig själv en stund!


Kommentarer
Malin

Det var jättekul att ni kom, Adrian är ju en riktigt duktig (och toksöt!) liten kille :) Moa blev nog lite förälskad ;) Hon har tuppat av helt nu, tidigare än någonsin!



Kram

2009-07-17 @ 21:15:28
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Lisa

Hej! Vad söt din son är. Ramlade in på din blogg o skriver en rad. Önskar jag också hade vänner med bebisar som man kunde träffas med.

2009-07-19 @ 11:33:32
URL: http://lisamelton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0