Kväll

Hallå på er! Kom hem för ett tag sen. vi har vart hos farfar på middag. Var gott och trevligt! Innan det var vi en sväng på tuna park där jag kollade efter byxor men hittade inga, men jag hittade i alla fall ett par skor på rean. Ett par ballerina svarta som jag kollat och provat förut men inte tyckt att de var värda priset och nu var de på halva priset så det var ju kul. Bra att ha till våren i alla fall :)

Ska sova ganska tidigt är så himla trött. Min kropp behöver nog lite sömn, så blir att äta något och sen sova tror jag. Imorgon ska vi åka till IKEA i västerås tror jag, får se om vi hittar något. Jag vill köpa en vit fotölj och ha i bebisrummet. Får se om vi ska ta det nu eller vänta. :)

Bjuder på en lite mysig bild på min älskade Max som ligger och myser framför brasan förra helgen. :)

God natt

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0