2009-01-02

God morgon underbara fredag, vad jag har längtat! Härligt med helg, känner att min kropp behöver det, känner mig helt slut! Trogen som man är så pallar man sig upp från sängen och iväg till jobbet i alla fall. Men har en kort dag idag, slutar 12 så det är ju skönt i alla fall.

Vi skulle ju åkt till norrköping idag men blir inte av eftersom de var sjuka där. Tråkigt men vi får ta det en annan gång då. Så ikväll ska vi över till farfar på middag då min faster och kusin är i stan under helgen, det bor annars i värmland så bli inte att man träffa de så ofta. Så det blir nog kul.
 


En blid från nyår

Måste åka till jobbet nu. Men ha en bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0