09-02-22

God morgon på er! Nu har Andreas åkt till jobbet, så tråkigt när han jobbar helg och slutar vid fem men men. Idag blir en ganska lugn söndag, känne att kroppen behöver lite lugn och ro innan en ny arbetsvecka. Men ska i alla fall tvätta någon tvätt här hemma. Sen så ska mamma åka med mig till babyproffsen då jag behöver köpa en ny havandeskapsolja då min snart är slut.

Andreas kom hem strax innan jag gick och la mig igår så det var skönt att inte behöva somna ensam hemma. Är inte vad med det längre, förut när han jobbade natt så var det inga problem. Men nu så känns det inte alls lika bra bara för man inte är van med det längre. Så var kul att han hann komma hem och berätta lite om kvällen och det känns skönt att jag valde att ha en mysig hemmakväll med Jasemin. :)

Vi får väll se om lilleman är lite mer aktiv idag för igår så var han jätte lugn hela dagen och kvällen. Vaknade inte av honom inatt så han var nog lugn då oxå. Han sprattlar och sparkar till någon gång ibland men har inte vart mycket alls. Han vilar nog upp sig så han kan ha en riktig work out sen! :)

Nu ska jag börja göra mig ordning så man kommer någon stans idag. Men ni får ha en mysig söndag i snöovädret

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0