Onsdag och lite bilder från igår.

Dagen före julafton, härligt. Jag bara längtar tills imorgon och få fira vår första jul tillsammans som en liten familj. Jag är ensam hemma nu för killarna har åkt iväg med julklapparna hos farmor så de finns på plats imorgon när vi kommer dit. Jag ska snart börja packa ihop oss då vi åker till min pappa senare idag och sover där.

Vi hade det jätte mysigt igår och slog in alla julkappar. Som vanligt blir man lite paff när man ser hur mycket man handlat, vi som typ inte skulle köpa några julklappar? haha. Mn vår lilla prins är så värd allt han får. :)


Under våran gran igår kväll. Gissa vem som får mest julklappar? haha

 
Igår var vi även igär på sista mammaträffen för i år. Småttingarna hade julklappsbyta och Adrian fick en smarrig liten lussikatt ;) Men han tyckte presentpapret var mer intressant, haha.


Efter mammaträffen tog vi oss en promenad och Adrian sov gott i vagnen. När vi kom hem sen fick han äta lite rån, det är smarrigt. :)


Vi tog även upp väskan som det ska packas i, gissa om det var spännande. Både Max och Adrian var mycket intresserade av den. :)

Det var lite från våran dag igår. Nej nu ska jag passa på att hoppa in i duschen och få så mycket som möjligt gjort nu när killarna är iväg.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0