Lucia

Jag och Adrian började morgonen med att lussa för Andreas som fick sovmorgon. Blev en liten NisseAdde och mamma som kom med kaffe och sjöng. Sen väntade frukost med tomtegröt, lussikatt och pepparkakor. :) Sen har en stor del av dagen gått åt till att stort städa här hemma så nu är vi redo för att ta fram granen. Andreas och Adrian åkte iväg på lite ärenden och jag fick lite egen tid, alltid lika skönt att få vara ensam hemma. Det händer inte så ofta nu för tiden ;)

Nu badar mina killar och jag har precis tagit ut julskinkan. Så ikväll blir det skinkmacka, vad jag längtar. Ska bli riktigt gott. Andreas har även hyrt en film till kvällen men jag är inte så sugen på att se den så kommer nog pyssla lite med julklappen och små se på filmen. Vi får hoppas att Adrian sen sover lika bra som han gjorde i natt.




En liiiten Addebebismage för precis ett år sen idag♥



Kommentarer
Denice- Hampus mamma

fin början på magen :)

har ni redan gjort skinkan? tjyv!!

vi gör alltid den kvällen före julafton :)

2009-12-13 @ 18:22:30
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Låter som att ni haft en mysig dag! :)



Fiiina lilla magen :)

2009-12-13 @ 22:02:45
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0