Förkyld liten älskling

Min lilla älskling har blivit förkyld. :( Inte alls någe kul för honom, bara hoppas att det inte blir värre. Nu är han bara snorig och nyser för det mesta. Han har även varit lite pluttig hela em. Tror att det kan vara efter mammaträffen i torsdags... Men men, bara hålla tummarna att han inte blir värre. Mitt lilla hjärta♥

Pappa, Mia, Farfar och hans käraste kom över på adventsfika vilket var jätte trevligt. Fick även lite fina presenter av dem, tack så mycket. Det är så att det är "ungersk jul" idag. Eller vi kallar det så igentligen heter det micolai som man firar. Då ska barnen på kvällen ställa ut sina stövlar och har man vart snäll så får man godis och någon liten present och har man vart elak så får man ris. Jag hade tydligen vart snäll i år ;) Fick dels en fin ljuslyckta i formen av ett hjärta som hänger i ett fönster här hemma och lyser upp så fint nu. Lite kul att få ha del av lite andra traditioner och jag tänker försöka överföra dem till Adrian. Vill inte att man ska förlora de få treditioner från ungern som vi har.


Mia och Adrian

Nu så blir det snart middag här hemma, det blir indonesisk kyckling. Ska bli riktigt gott så längtar tills riser är klart så vi kan äta! Nej nu ska jag natta en trött Adrian.


Kommentarer
Malin

Nämen stackars liten! Det är jobbigt när de små blir förkylda. Hoppas han blir bättre snart, för Moa tog det ca 5-6 dagar. Rekommenderar starkt Nezeril för barn! :)

2009-12-06 @ 22:41:34
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0