En tur till Västerås bjöd dagen på

Vi tog oss en spontan tur till Västerås idag. Föraren dit var jag och det var även första gången jag fick köra i vår nya bil. Den var riktigt skön att köra och sen riktigt skönt med automat. Man behövde inte tänka lika mycket ;) Planen var att shoppa med oss en massa julklappar hem men vi åkte hem med noll julklappar. Men det blev i alla fall en 25 års present till en vän som fyller i helgen.

Adrian börjar bli sig själv igen vilket är skönt men han är lite svår med att få att ära och sova om dagarna. Han tar bara små sovstunder, vilket resulterar i att han är jätte trött på kvällarna. Ikväll hoppas jag på att han sover och inte vaknar så mycket som i natt.

Jag har suttit och scrappat här på kvällen men tar mig en liten paus nu. Jag har även fått två fina bilder från Kristin som hon tog på Adrian i fredags men får ej upp dem. :( Hon har dem på sin blogg så ni kan gå in där och kolla om ni vill :)

Nu ska jag fortsätta kvällen här hemma.


Kommentarer
Malin

Haha, jag menar det. Och jag tror att det smittar, för jag har en visdomstand på väg upp nu.. ont ont ont! =/

2009-12-14 @ 22:53:28
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Trevligt med spontantripp ;) och skönt att han börjar bli sig själv igen kram

2009-12-15 @ 00:03:56
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0