Äntligen är denna dag slut

Fy jag är helt slut efter den här dagen. Så jag ska snart göra mig klar för att krypa ner i sängen.

Morgonen och förmiddan var bra och vi åkte iväg och storhandlade. Åkte sedan till barnens hus där vi köpte en ny bilstol till Adrian, det var på tiden. Blev en maxi cosi mobi och vi är super nöjda. Han sitter jätte bra i den, den tar inte allt för stor plats i vår inte allt för stora bil ;) Och sen tycker jag att det är toppen att man kan reglera sitt lägen så enkelt på den i farten, sen så är den snygg oxå. :)

Sen efter det har vi bara vart hemma och Adrian har vart ganska ledsen och gnällig till och från. Han har som sagt så ont i lilla rumpan och jag tycker så synd om honom. Varför kan man inte få ta över smärtan från sina barn ibland? Men Andreas var iväg till apoteket och köpte en ny salva för rumpan som ska vara bra och sen köpte han även vätskeersättning med anit baktriell grej i som ska vara bra för magen. Så får hoppas att han blir lite bättre av det nu. Känner mig nästan elak att ge honom mat då jag vet att han kommer att bajsa på en gång och bli ledsen när man ska tvätta honom. Men äta måste han ju. Nu sover han i alla fall gott, han somnade tryggt i min famn så det känns skönt i alla fall. Får hoppas att han får sig en god natt nu.

Sen blev ju inte dagen mycket bättre när jag skar mig i fingret när jag lagade mat. AJ så ont det gjorde med tur så blev det inte så djupt men det gör ju ruskigt ont i alla fall. Andreas frågade om det var värre än kejsarsnitt och det var det för då fick jag ju mina älskade morfinsprutor ;) haha. 

Nu på kvällen har vi haft det mysigt med tacos och en kul film. Hyrde I love you, man. Den var riktigt rolig tycker jag så fick många härliga skratt. Alltid härligt. :)

Nej det var nog av den här dagen! Hoppas ni haft en bättre dag än oss. Vi håller tummarna för en riktigt bra dag imorgon.


En busig liten Adrian med napp. Jo nappen är en rolig leksak här hemma just nu!


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

Okej, då håller jag tummarna att han blir bättre, men försök vädra så mycket du kan, luft är bästa läkningen ju. Även om de skulle komma både kiss och bajs.. Hellre det än en instängd irriterad stjärt!



Lugnar det inte ner sig efter vätskeersättningen så ring vårdguiden och rådgör. Dom kanske har något förslag? Har faktiskt ingen aning vad man gör med lös mage, har mest varit med om trög, men nästan lika illa.

håll mig uppdaterad!

2009-12-28 @ 22:39:07
URL: http://deniicen.blogg.se/
Jonelin

Kikar in.. God fortsättning! :-)

2009-12-29 @ 00:05:07
URL: http://jonelin.wordpress.com
Malin

Nämen, lilla killen då! :( Stackars!

Hoppas han blir bättre snart.

Kramar

2009-12-29 @ 18:26:44
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Nej hon har inte alls blivit dålig. Lite hängig när framtänderna kom. annars har hon inte reagerat alls vid tänderna.. Hoppas han blir bättre nu!

2009-12-29 @ 19:00:31
URL: http://familjenlilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0