Alla julklappar är köpta!

Då var alla julklappar inhandlade! Så skönt att ha det färdigt. Var även iväg och köpte en julklapp till julklappsbytet som småttingarna ska ha imorgon på mammaträffen. Jag köpte även hem en puderrosa dröm till mig själv. En super fin klänning från Åhlens, bild kommer sen. Då slipper jag nu oroa mig för vad jag ska ha på mig på julafton.

Har även hunnit med att dammsuga här hemma och Adrian var mycket nyfiken och skulle vara med och titta överallt.. Men han tycker att dammsugar är lite läskig och låter för mycket men har han sina hörselskydd går det bra. haha. Han ser så söt ut i dem.


Nyfiken liten kille!

Ikväll ska Andreas över till Nille så jag har bjudit över söta Jasemin. Vi ska äta god mat, se på film och bara ha det mys. :) Ser jag fram emot mycket.

Nej nu ska jag fortsätta här hemma.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0