Snart semester

Fy vad trött jag känner mig idag och ändå gick jag inte och la mig sent. Men så kan det vara ibland. Adrian ligger just nu i sitt babygym och sprattlar och har sig. Vi ska nog ut på en promenad skapligt tidigt idag oxå då det var så himla skönt ute, man kunde gå snabbt utan att svettas. :)

Tänk om en vecka nu så sitter vi i vår lilla stuna på Öland. Vad jag längtar ska bli så himla mys att komma iväg och ha lite semester med min älsklingar. Hoppas det blir skapligt väder men det behöver inte vara allt för varmt för då blir det bara synd om lilla Adrian.

Nu ska jag gå och leka med mitt lilla mirakel då han är så toppen mysig och glad nu på morgonen. :)

Ha en fin söndag!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Härligt de låter :D

2009-08-09 @ 17:47:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0