Shopping

Dagen har vi spenderat i otroligt mysiga Kalmar. Idag fick vi se lite mer av stan och det är super fint och mysigt med många små gator med kullersten, toppen när man går med vagnen. :) Idag blev det i alla fall lite shopping till mig. Från kalmar fick jag med mig en blus från MONKI som jag ska ha till dopet, toppen fin. Sen ett par pilgrims örhängen och ett långt linne från MQ. Mycket nöjd med de jag handlat.

Vi har även vart på IKEA här och handlade lite till hemmet. Man kan ju inte gå på IKEA utan att köpa med sig en massa saker som man inte tänkt. Blev lite underlägg, skålar och en mjuskis leksak som spelar en melodi till Adrian. Är igentligen en hel del massa vi behöver från IKEA men får ej plats i bilen nu.

Adrian har vart jätte snäll som vanligt hela dagen och sover massor. Nu sover han även för natten så det är skönt, så nu blir det mys med god grillad mat för mig och Andreas. Får passa på att grilla nu när man kan :)

Imorgon skulle solen skina så då åker vi till bödasand och nuter lite kan även åka till Borgholm då imorgon. Så det kommer nog bli mysigt.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0