Planer utan bebis idag!

Ja om en timma så kommer Adrians farmor och bonus farfar hir, jag och farmor ska då åka runt på ärenden som jag måste ha gjorda innan öland. Så Adrian och bonus farfar ska ta en promenad om väderet tillåter. :) Men vi blir inte borta så länge så jag kommer ju hem och matar honom, då han vägrar flaskan nu igen... skitunge ;) Sen klockan 15.30 ska jag klippa och slinga håret och Adrian är då med sin farmor. Ska bli så skönt att få ordning på håret. Men det tar ju lite längre tid men jag matar honom innan jag går så han lär inte hinna bli hungrig.

Man är ju lite nervös då jag inte många gånger vart utan Adrian, men det är kanske bra att öva lite på det för bådas skull oxå. :) Men det kommer gå bra och farmor och farfar tar så bra hand om honom och han är så glad i dem båda så det känns skönt. :)

Nu ska jag göra mig klar så det bara är Adrian kvar sen!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Jag tror de är bra att han får vara lite med andra folk även om de bara är kortare stunder och så får du lite egentid och laddar upp batterierna :D

2009-08-12 @ 11:25:03
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0