Finaste vagnen

Igår var jag hemma hos min mamma och de hade tagit fram den vagnen som jag hade när jag var liten. De ska nu sälga den och det känns jätte tråkigt. Jag min bror och min syster har legat i den vagnen och den är super fin och speciell. Mamma special beställde den från tyskland 87 då jag föddes.



Har aldrig sett en liknande vagn. Hade inte vi bott som vi gör så hade jag lätt haft den, men skulle inte fungera då den är ganska tung. Men riktigt fin och speciell är den så nu hoppas jag att ingen köper den! haha


Tänk att jag har legat i den här vagnen när jag var pytte :)


Kommentarer
Malin

Vilken FIN vagn! Varför ska de sälja den? Den är verkligen speciell :)

2009-08-04 @ 22:46:06
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Louise

Vilken fin vagn! Inte ofta man ser såna vagnar nu förtiden. Verkligen synd att din mamma ska sälja den!

2009-08-05 @ 09:12:36
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0