Full rulle!

Har haft fullt upp hela dagen. Andreas vaknade vid 9 och då satte jag igång att städa hela lägenheten + damma. Så skönt att ha det gjort, men skurade inte så skurmedlet var slut. Alla babykläder är nu tvättade så de ska bara strukas och vikas ner i lådan. Sen så är det bara sängkläder och lite sådär som ska tvättas. Älskar att pyssla med bebysakerna, längtar bara ännu mer när man gör det och tänker att vår lilla bebis en dag kommer ha på sig de där pyttekläderna!

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning och sen så ska jag gå en sväng till hemköp!

PUSS


Kommentarer
Nadja

De är supermysigt att boa, de är jätte skönt att ha allt gjort ska jag säg dig! För inte vill man dammsuga eller stå och tvätta barnkläder dom första dagarna hemma haha

2009-04-21 @ 16:55:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0