Familje dag!

Nu är jag hemma efter en heldag tillsammans med mamma, mormor och Emma. Var runt och kollade lite tapeter och åt lunch. Sen var det dax för Emmas ridning och efter det åkte vi och handlade lite. Nu ligger jag och Max i soffan och slöar lite. Andreas slutar jobbet nu snart så han är nog hemma om en stund. Ikväll har vi inga planer alls och det känns ganska skönt, vill nog bara var hemma och äta gott och se på tv.

Delar med mig några bilder från dagen.

    

Mamma vågade sig i alla fall upp på en av hästarna. Modigt då hon är så himla rädd för hästar



Vi var inne på mekonomen och hälsade på Andreas, då hittade Emma en leksak hon ville ha!



Avsluat med en mysig bild på Max när han låg och solade på köksbordet tidigare idag. Han brukar inte få vara på bordet men jag hade inte hjärta att ta ner honom så han fick ligga kvar och njuta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0