Varsel

Vilken grå fredag man vaknade upp till idag. Men vi får hoppas att det blir en bra fredag i alla fall, och det tror jag att det kommer att bli. Ska till Eskilshem och skriva på kontrakt och bestämma introdagar, så det känns bra i alla fall. Sen ikväll ska vi över till Mikaela och Pontus och äta och se på idol. Så det bir kul.

Igår så fick vi beskedet att volvo varslar 200 anställda, så min kära andreas kommer att få sluta. :( Mycket mycket tråkigt, men vi får hoppas att det kommer att fixa sig, han kommer i alla fall att få jobba kvar till i slutet av mars.

Vi får tänka i alla fall att vi hade tur som sålde lägenheten innan allt detta, och att vi nu inte har några lån. Det hade ju inte vart så roligt i det här läget. Men som jag sa till Andreas så har han nu chansen att göra någonting annat. Jag tror att han skulle passa jätte bra med att jobba i en klädaffär eller någonting.

Vi får se det blir nog bra i slutändan i alla fall. Och vi har ju i alla fall någonting att se fram emot.

Hoppas ni får en bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0