Onsdags sol

Gud vad fint väder det är ute, men jag gissar på att det är kallt!
Jag ska snart hoppa in i duschen och sen förbereda mig för rekryteringsmässan. Är mycket nöjd med mitt personliga brev och med mitt cv. Så får hoppas att det är någon firma som blir intresserad. Men det är ju så svårt att slita sig loss från vården. Men jag trivs ju med det men man känner att man vill prova på någonting nytt.

På fredag i alla fall ska jag till Eskilshem och skriva kontrakt och bestämma intro dagar, känns bra. Jobbar för lite just nu, man blir så lat och deppig av att bara sitta hemma hela dagarna. Alla mina vänner pluggar eller jobbar så man kan ju inte hitta på någonting om dagarna riktigt. Men men.

Nu blir det dusch och sen försöka bestämma mig om vad man ska ha på sig. Jag vet inte men varje dag då man ska klä sig så tycker man aldrig att man har några kläder att ha på sig. Varför har man alltid detta problem när man igentligen har massor med kläder och man köper kläder regelbundet. Ibland förstår jag mig inte på mig själv, fast jag tror då inte att jag är den ända som känner så ! :P

Jaja nu ska jag sluta att tråka ut er.

Hoppas ni får en bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0